Sunnetet më mirë në Xhami apo në shtëpi?
Shejkh
Muhammed ibn Saalih el-Uthejmin rahimehullaah
Është më mirë që të gjitha (sunnetet) namazet nafile
të kryhen në shtëpi, përveç atyre që janë ligjëruar (që të kryhen) në xhami, sikurse
namazi i natës (Teravive) gjatë Ramazanit. Kështu për shembull, sunnetet para Drekës është
më mirë që të falen në shtëpi, (gjithashtu) dhe sunnetet pas Drekës janë më të
mirë në shtëpi. Po ashtu dhe Sunneti para Sabahut është (më i mirë), të falet
në shtëpi, dhe sunneti pas akshamit është (më i mirë), në shtëpi dhe sunneti
pas jacisë është më mirë të falet në shtëpi.
Të gjitha namazet Nafile, është më mirë (që të falen)
në shtëpi, bazuar në thënien e Pejgamberit - salallahu alejhi ue sel-lem -:
"Namazi më i mirë i një personi është ai namaz që e kryen në shtëpinë e tij, përveç
namazeve farze" dhe urtësia (pas) namazeve nafile që falja e tyre në shtëpi
është më e mirë, është: se shtëpia nuk kthehet si një varr, (shpjegim) ai nuk
falet në të. Dhe të gjitha namazet janë bekim.
Së dyti ai bën që familja e tij të mësohen me namazin,
si rrjellojë e kësaj ju gjeni fëmijë, që nëse ai sheh babain e tij duke u falur
ai shkon dhe falet pranë tij, qëndron me të, bie në ruku me të, bie në sexhde
me të, dhe ai ulet me të. Edhe nëse ai
(fëmija) nuk thotë asgjë, por ai ndjek (babain e tij në namaz), dhe kjo është
një mirësi, që ju bëni me familjen tuaj duke iu mësuar atyre (formën) e
namazit.
Fetaua Nur’ala el-Darb - Shejkh Uthejminit
rahimehullaah. V 5 fq 11-12
Përshtati: Abu Yusuf al-Albani (Arbrit
Kraja)
Shkodër e Mërkure, 9 Shaban, 1436
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.