Betejta
e Shekullit 21-të Kundër Dhunës së Ekstremistëve dhe Terrorizmit të ISIS & Al-Kaidas në Irak
& Siri
Duhet
ta lexoni: Qëndrimin e Muslimanëve Selefij kundrejt -Kryengritësve Ekstremistë- në Dritën
e Kur'anit dhe Mësimeve Profetike
Të gjitha falenderimet i takojnë Allahut, Zotit të Gjithësisë, Zoti i Nuhut, Ibrahimit, Musait, Isait (Jezusit) dhe Muhammedit. Paqja dhe bekimet e Allahut qoftë mbi të gjithë ata. Në vijim:
1.
Mesazhi i Islamit
Aspekti
më i rëndësishëm i Islamit dhe baza e tij më madhështore është thirrja për në
adhurimin e Allahut, Zotit të Madhërishëm, Një të vetëm pa i bërë Atij shok në
çdo aspekt të adhurimit. Kjo ishte pika e fillimit të thirrjes së të Dërguarve
nga Nuhu te Musai, Isain (Jezusin) dhe në fund Muhammedi –sal-Allahu
‘alejhi ue sel-lem-.
Thotë Allahu i Madhërishëm:
"Ne
kemi çuar te çdo Ummet (popull, komb) të Dërguar (duke shpallur): “Adhuroni
vetëm Allahun dhe shmanguni dhe i rrini larg Tagutit (gjithçka që adhurohet
përveç e përkrah Allahut)"
(Ku’rani. 16:36)
2. Islami
i në të cilin Selefitë thërrasin, Kërkon që Muslimanët të Sillen me Drejtësi me
Jo-Muslimanët
Ka thënë
Allahu i Madhërishëm në Kur'an:
"All-llahu
nuk ju ndalon që ju të bashkëpunoni me drejtësi e mirësi me ata të cilët nuk ju
luftuan ju për çështje të fesë, dhe nuk ju dëbuan nga shtëpitë tuaja. Vërtetë që
Allahu i do ata që bashkëpunojnë me barazi. Janë vetëm ata të cilët ju luftuan ju
për çështje të fesë dhe që ju kanë dëbuar ju nga shtëpitë e tuaja si edhe që
kanë ndihmuar për t’ju dëbuar ju, që Allahu jua ndalon juve të bëni shoqëri me ta. "(Kur'ani 60: 8-9)
Profeti Muhammed -sal-Allahu
‘alejhi ue sel-lem-
ua mësonte shokëve të tij atë që shpallej në Ku’ran, dhe në anën tjetër ata
vepronin në pajtim me të. Profeti është angazhuar në beteja me armikun, por ai
gjithmonë ka mbajtur drejtësi. Ai asnjëherë nuk i dëmtonte gratë, fëmijët dhe
ata që nuk i luftonin, dhe po ashtu ua ndaloi këtë të tjerëve. Ai disa herë ka
bërë marrëveshje me më të ashpërit prej armiqve duke shpresuar që ndonjë e mirë do
të rezultonte prej saj. Ai bëri marrëveshje paqeje me Jehudët e Medinës, me
Idhujtarët e Mekkes dhe me Nesara (të Krishterët). Këto janë fakte të pamohueshme.
Islami nuk është ashtu siç pohohet nga disa, një Fe e etur për gjak, Islami nuk
e dëshiron luftën thjesht për të luftuar. Fatkeqësisht,"Ekstremistët-Islamikë"
të kohëve të sotme e kanë prishur bukurinë -imazhin- e Islamit, deformuar konceptin e
Xhihadit dhe kthyen njerëz të panumërt larg prej pamjes të mesazhit të vërtetë
të Profetit Muhammed –sal-Allahu ‘alejhi ue sel-lem-.
"Padyshim
që tek i Dërguari i Allahut (Muhammedi a.s.), ju keni një shembull mjaft të
mirë." (Kur'ani 33:21)
3. Xhihadi
në Islam ka Udhëzime të Qarta
Xhihadi
në Islam është i llojeve të ndryshme, dhe prej tyre është Xhihadi në fushën e
betejës në një luftë të drejtë konvencionale. Në vijim janë disa prej parimeve të
rëndësishme dhe udhëzime të Xhihadit siç sqarohen nga Dijetarët Selefij:
1- Lufta
shpallet nga udhëheqësit dhe qeveritë, jo nga qytetarët individualë, apo
prej kryengritësve dhe predikuesve nga minderet, apo përmes rrjeteve sociale! Këto
deklarime te pavarura të Xhihadit dhe luftës nuk mbajnë asnjë ligjshmëri në
Islam. Shembull i një shpallje të ligjshme të luftës ishte ajo e Luftës së parë
të Gjirit më 1990-91 pasi Kuvajti u pushtua nga ushtria e Irakut nën udhëheqjen
e Sadam Huseinit. Kështu që Arabia Saudite mbrojti kufijtë e saj me përdorimin
e ushtrisë së saj të rekrutuar në një aleancë me vendet e tjera.
2-
Muslimani regjistrohet në një ushtri të ligjshme që udhëhiqet nga një prijës i
një vendi Musliman, i cili ka autoritetin dhe drejtimin e qeverisë. Militantët
dhe rebelët nuk kanë legjitimitet apo autoritet ligjor.
3 - Ushtria
Muslimane (nën një udhëheqje legjitime) duhet të ketë aftësinë dhe forcën e
nevojshme për të luftuar, apo të sprapsin një sulm nëse ata janë duke mbrojtur
vendin e tyre. Nëse nuk i kanë aftësitë e nevojshme, atëherë këto nuk angazhohen
me armikun në betejë. Në një situatë të tillë, Muslimanët lejohen të tërhiqen
dhe të iniciojnë marrëveshje paqeje.
4- Ata
që nuk luftojnë nuk vriten apo dëmtohen në konflikte dhe beteja. Kjo përfshin
gratë, fëmijët, murgjit, emisarë, mësues, infermierë, mjekë, punëtorë ndihmës
dhe të tjerët. Xhihadistët pretendojnë se të gjithë jo-Muslimanët janë të
lejuar për t’i vrarë, që bie në kundërshtim me mësimet Islame.
5- U
lejohet qeverive të vendeve Muslimane që të bëjnë marrëveshje paqeje me jo-Muslimanët
në dobi të përgjithshme të popullit të tyre, dhe të ndërpresin luftimet.
Njerëzit janë të detyruar tu binden marrëveshjeve dhe të mos i shkelin ato. Kjo
pavarësisht nëse prijësit e Muslimanëve janë të devotshëm apo shtypës. Nuk
lejohet të dëmtohen ata që janë nën paktin e mbrojtjes. Profeti –sal-Allahu
‘alejhi ue sel-lem-
ka thënë:
"Ai
që vret një nga (jo-Muslimanët) me të cilët kemi marrëveshje, s'do ta
ndjejë erën e Xhennetit."
6-
Xhihadi bëhet vetëm për Allahun e Plotfuqishëm, për Fenë e Tij, me sinqeritet
dhe ndërgjegjshmëri duke kërkuar kënaqësinë e Tij të bazuara në udhëzime të qarta. Personi nuk
bën Xhihad për përfitime personale, apo fisnore, ose pasurisë, apo partiake
politike, apo shkaqe nacionaliste, apo për shuarje gjakrash etj, apo për të
përdhunuar dhe plaçkitur, apo për reputacion, famë dhe aventurë.
4.
Xhihadi Në Pikëpamje Të Ekstremistëve
"Pra,
ka ekstremistë të cilët e obligojnë Xhihadin në çdo situatë pa zbatuar ndonjë
prej kushteve ose parimeve. Ata bëjnë kështu edhe në qoftë se Muslimanët janë
të dobët dhe të pafuqishëm, madje edhe nëse ata nuk kanë një Prijës të tyre.
Pra, secili e lufton "armikun" dhe angazhohet në beteja dhe përleshje
pa një Prijës të legjimituar, dhe ata i vrasin jo-Muslimanët të cilët nuk
është e lejuar për t’i vrarë. Ata vrasin njerëz të cilët kanë marrëveshje
me vendet Muslimane dhe ata vrasin ata që janë të mbrojtur nga marrëveshjet dhe
konventat. Kështu që kjo është ekstremizëm dhe jo Xhihad. Përkundrazi, këta
ekstremistë shkojnë edhe më tej duke hedhur në erë shtëpitë dhe ndërtesat
rezidenciale të ndërtuara në zonat e qyteteve. Ata pa mëshirë vrasin Muslimanë
dhe jo-Muslimanë, të rinj dhe të vjetër, burra dhe gra. Ata përhapin terror dhe
frikë në Muslimanë dhe jo-Muslimanë që jetojnë nën mbrojtjen e qeverive Muslimane.
Pastaj ata kanë guximin për ta thirrur atë Xhihad! Përkundrazi kjo është
korrupsion dhe jo Xhihad. Ata tërheqin Muslimanët në të keqe, shkatërrim dhe
rrënim. Xhihadi ka kushte që udhëhiqen nga principe, të cilat janë bërë të
qarta në librat e komentimit të Kur'anit, Sunnetit Profetik dhe jurisprudencës
Islame. "(Këto
janë fjalët e Shejkh Salih el-Fewzan -Allahu e ruajtë-, Riad, Arabia Saudite)
5. Therjet e Pamëshirshme në
Siri dhe Irak Në Emër të Xhihadit
Shfaqja
e ideologjisë së ISIS, Isil apo Al-Kaidës në Irak në shekullin e 21-të faktikisht
nuk është një fenomen i ri. Qeveritë Muslimane gjatë shekujve kanë ndeshur këto
lloje të lëvizjeve rebele të njohur në terminologjinë Islame si Khavarixh.
Bashkë me Shi’itët (të trupëzuara në regjimin bashkohor Iranian), këta Khavarixh
kurrë nuk kanë pranuar asnjë legjitimitet përveç të tyrin. Qëllimi i tyre është
të marrin pushtetin dhe të krijojnë një regjim prej brutalitetit të
pamëshirshëm, në emër të "drejtësisë"! Dijetari i madh Sirian, Selefij dhe historian, Ibn Kethir -Allahu e Mëshiroftë-, i cili ka vdekur më shumë se shtatë shekuj më
parë shkroi fjalët e mëposhtme që tingëllojnë fuqishëm në kohët tona, kjo
një ndjenjë dhe mendjemprehtësi e thellë e këtij dijetari. Ai ka thënë, në
lidhje me Khavarixhët:
"Nëse
fuqizohen këta njerëz do të bëjnë fesad
në krejt tokën, në Irak e Sham, e nuk do të lënë (të gjallë) as foshnje
(djalë e vajzë), as burrë e as gru, sepse njerëzit në pikëpamjen e tyre janë
prishur deri në atë shkallë sa nuk bën dobi tek ata vetëm se vrasja e të
gjithëve…"(El-Bidajeh,
10 / 584-585).
Kjo
është një kujtesë e zymtë e asaj që mund t'u bien vendeve në qoftë se në këto
vende lejohen ekstremistët që të lulëzojnë pa i zaptuar. Dhe sot, ne po
dëshmojmë përmbushjen e këtyre fjalëve të Ibn Kethirit në duart e ISIS dhe
rebelëve të tjerë xhihadistë në Irak, Siri dhe vende të tjera. Këto vrasës të
cilët, në emër të Islamit kanë ndërmarrë vrasjen masive të njerëzve mbi bazën
që ndreqja nuk mund të bëhet përveçse nëpërmjet vrasjes së të gjithëve. Vrasjet
e kryera nga ISIS, Al-Kaeda dhe grupe të tjera ekstremiste janë më të këqija sesa
vrasjet e kryera nga gjynahqarët, sepse gjynahqarët nuk pretendojnë se ata kanë
të drejtën për të vrarë nga Perëndia, ndërsa ekstremistët pohojnë se Zoti i
Plotfuqishëm i ka urdhëruar Vetë ata me këtë therje, dhe për këtë arsye ata besojnë
se ata janë duke bërë Punën e Perëndisë! Për këtë arsye, përgjigjja ndaj këtyre
Ideologjive ekstremiste duhet të jetë menduar mirë, e fortë dhe me bazë në
doktrina Islame. Në nivelin teologjik, ekstremistët duhet të luftohen me
transmetime Kur'anore dhe Profetike të mbështetura nga thëniet dhe shkrimet e
hershme të brezave të dijetarëve Muslimanë. Kjo ka një efekt të dyfishtë.
Së
pari: Kjo ndihmon për të mbyllur propagandën Xhihadiste, metodë që e
pretendojnë të jetë sipas Kur'anit dhe mësimeve të Profetit Muhammed (që
natyrisht, është e pavërtetë).
Së dyti: Kur të rinjtë Muslimanë dyshojnë,
sidomos në Perëndim, t’i dëgjojnë dhe t’i lexojnë këto refuzime, ata do t’i
dëgjojnë përmes argumenteve të rreme të ekstremistëve.
6.
Njohja e një ekstremisti apo e një personi që është duke u kthyer në ekstremist të dhunshëm
Ka disa
shenja dhe cilësi që janë të dukshme në një Ekstremist që janë të njohura për
atë që e di çfarë është duke kërkuar. Njohja e këtyre shenjave është thelbësore
në luftën kundër radikalizimit të rinisë Islame në Perëndim. Po rendisim vetëm
disa prej këtyre tipare:
1-Ata i fokusojnë të rinjtë
vazhdimisht mbi situatën politike të regjimeve Islame dhe Lindjen e Mesme, dhe
duke e bërë atë epiqendër, pikë kryesore të diskutimit fetar.
2- Duke qortuar haptazi prijësit
Muslimanë të cilët ata i konsiderojnë të jenë tiranë, dhe duke bërë thirrje për
rebelim në vendet Muslimane, nën flamurin "gjykimi është për Allahun"
- një frazë e përvetësuar prej ekstremistëve, dhe e keqpërdorur.
3- Duke lavdëruar krerët e
ideologjive ekstremiste të tillë si Sej’jid Kutub (v 1966). Kutub nderohet nga
xhihadistët e gjithë botës nga Bin Laden, Eimen Ez-Zewahiri, Anwar El-Awlaki dhe
Ebu Katada. Ai ishte një lider i spikatur i grupit Egjiptian "Vëllazëria
Muslimane". Shkrimet e tij janë të përhapura dhe të përkthyera në dhjetëra
gjuhë, duke përfshirë gjuhën Shqipe dhe Anglisht. Amerikani i lindur Jemenas, terroristi
Anwar El-Awlaki dikur mburrej se ai ishte aq i zhytur në shkrimet e Sej’jid Kutub aq sa ai ndjeu praninë e Kutubit me vete në qelinë e tij të burgut!
4- Ekstremistët (Khavarixhë) dhe
ata që janë nën ndikimin e tyre dallohen me veçorinë e deklarimit të
Muslimanëve, të cilët e kundërshtojnë pikëpamjen e tyre politike si
jo-Besimtarë. Ata i shohin prijësit Muslimanë që kryejnë mëkate apo vepër
tiranie të jenë jo-Besimtarë. Deklarimi i Muslimanëve si jo-Besimtarë referohet
në terminologjinë Islame si Tekfir. Për këtë arsye, ekstremistët referohen
shpesh si Tekfīrsa.
5- Ekstremistët në Perëndim
shpeshherë i lavdërojnë aktet e dhunës së kryera nga grupet "xhihadiste",
qoftë kjo e shpërthimeve vetëvrasëse, prerjen e kokës së pengjeve, vrasjen e
jo-Muslimanëve etj etj, Dikush nuk e sheh në fjalimin e tyre dënimin e ekstremizmit
të dhunshëm apo figurat e tij.
7. Të
mos mashtrohet njeri nga ekstremistët për shkak të pamjes së tyre të jashtme
apo devotshmërisë
Mbi një
mijë vjet më parë, dijetari i madh Selefi El-Āxhurrī -Allahu e Mëshiroftë- (V.360 Hixhrij) ka
thënë në lidhje me kryengritësit ekstremistë:
"As dijetarët e lashtë e as të këtyre kohëve, kurrë nuk ndryshuan ndaj Khavarixhëve. Ata i konsideruan ata si njerëz të këqinj e që ishin të pabindur ndaj Allahut dhe të Dërguarit të Tij, edhe pse ata faleshin, agjëronin dhe e sforconin veten në adhurim. Por e gjithë kjo nuk kishte asnjë përfitim (dobi) për ta." (Esh- Sheri’eh 1/135).
"As dijetarët e lashtë e as të këtyre kohëve, kurrë nuk ndryshuan ndaj Khavarixhëve. Ata i konsideruan ata si njerëz të këqinj e që ishin të pabindur ndaj Allahut dhe të Dërguarit të Tij, edhe pse ata faleshin, agjëronin dhe e sforconin veten në adhurim. Por e gjithë kjo nuk kishte asnjë përfitim (dobi) për ta." (Esh- Sheri’eh 1/135).
Një
tjetër dijetar i madh Selefij, Ibn el-Xhewzī
-Allahu e Mëshiroftë- (v.1200CE) ka thënë:
"Ata lejuan vrasjen e foshnjeve, por ata nuk e lejojnë ngrënien e çdo fruti të pemëve pa paguar për të! Ata e lodhën veten me adhurim, dhe shpeshherë qëndrojnë të zgjuar, por ata ngritën shpatat e tyre kundër Muslimanëve. Madje edhe vetë Shejtani nuk mund ta kishte imagjinuar shtrirjen e ligësisë së tyre! " ( Telbīs Iblis, fq. 91)
"Ata lejuan vrasjen e foshnjeve, por ata nuk e lejojnë ngrënien e çdo fruti të pemëve pa paguar për të! Ata e lodhën veten me adhurim, dhe shpeshherë qëndrojnë të zgjuar, por ata ngritën shpatat e tyre kundër Muslimanëve. Madje edhe vetë Shejtani nuk mund ta kishte imagjinuar shtrirjen e ligësisë së tyre! " ( Telbīs Iblis, fq. 91)
8.
Çfarë mund të bëj nëse unë i njoh ekstremistët që janë nxitës apo thurjen e një
sulmi terrorist?
Qëndrimi i një Selefiu kundrejt atyre që nxisin ose planifikojnë akte terroriste si shpërthimet
vetëvrasëse, rrëmbimet apo vrasjet është se Muslimanët duhet të njoftojnë
autoritetet. Kjo pavarësisht nga fakti nëse këto akte kryen në vendet Muslimane
apo jo-Muslimane. Komunitetet Muslimane duhet të jenë në ballë të vulosjes se
këtyre akteve jo-Islamike, që në mënyrë të rreme janë bërë në emër të Islamit. Pejgamberi
–sal-Allahu ‘alejhi ue sel-lem- ka thënë:
"Çdo
popull në mesin e të cilit kryhen mëkate, dhe kanë mundësi për t’i ndryshuar
dhe nuk i ndryshojnë, atëherë Allahu dërgon dënimin e Tij mbi të gjithë
ata."
I
Dërguari –sal-Allahu ‘alejhi ue sel-lem- i përshkroi këta Khavarixhë, duke shpjeguar se
ata nuk kanë kuptim të Islamit, ai tha:
“Ata e lexojnë Kur’anin por ai nuk i tejkalon gërmazet
e tyre. Ata largohen nga Feja (Islame) sikurse shigjeta kalon përmes gjahut.”
Prindërit
gjithashtu kanë një përgjegjësi të madhe për të edukuar fëmijët e tyre në
kuptimin e vërtetë dhe të saktë të Islamit sipas Selefëve, në mënyrë që ata të
mos mashtrohen nga këta mashtrues.
Ne u
bëjmë thirrje të gjithë analistëve, personaliteteve të medias, shkrimtarë,
gazetarë, autorë dhe akademikë të shfaqin drejtësi dhe ta shfajësojnë Islamin
dhe Muslimanët nga këta Khavarixhë të këqinj, ideologjia e të cilëve është
totalisht e papajtueshme me Islamin, siç parapriu më lart.
Për më shumë informacion në
anglisht vizitoni: IslamAgainstExtremism.Com AbuKhadeejah.com SalafiBookstore.com Salaf.com Troid.ca
Përmblodhi materialin: SalafiPublications.com
Përshtati në Shqip me lejen e
Autorit: Abu Yusuf al-Albani (Arbrit Kraja)
A’Shkodera Albania 3 Al-Muharram
1436 AH.
www.esselefussalih.com
Ky material u printua dhe u shpërnda
nga vëllezërit e Mesxhid 'UTHMAN IBN AF-FAN' radijAll-llahu anhu Shkodër. Nuk lejohet botimi apo
printimi i këtij materiali pa lejen paraprake të përkthyesit. Kontakt:
QendraEdukimi@gmail.com
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.