Ju a do të ishit kënaqur me këtë për motrën apo vajzën tuaj?
Shejkh Sulejman er-Ruhejli HafidhehUllah
Sa për martesën me qëllim
për shkurorëzim, atëherë po, dijetarët kanë mendime të ndryshme në lidhje me të
dhe shumica janë me mendimin se martesa me qëllim për shkurorëzim është e saktë.
Por megjithatë, ajo çfarë
është e qartë për mua - dhe Allahu e di më së miri, është se mendimi më i
saktë, është fjala dhe ajo që disa prej Taabi'inëve rahimehullah, kanë thënë se:
"Vërtet
martesa me qëllim për shkurorëzim nuk është e lejuar"
Kjo
është për shkak se ajo nuk mund t’i shmanget dy rasteve (pa të qenit një prej
këtyre dy rrethanave)
1. Kështu që nëse gruaja dhe
kujdestari i saj janë në dijeni (të
vetëdijshëm) ndaj këtij qëllimi (dmth, qëllimin e burrit që don të martohet me
qëllim për tu ndarë me të pas një periudhe të shkurtër). Atëherë kjo martesë
bëhet Mu’taa (martesë e përkohshme).
2. Kështu që nëse gruaja dhe
kujdestari i saj në këtë rast nuk janë në dijeni (të vetëdijshëm) ndaj qëllimit
të tij. Kështu që kjo bëhet një formë mashtrimi dhe gënjeshtre.
Dhe për këtë i Dërguari i
Allahut sal-lAllahu alejhi ue sel-lem, ka thënë lidhur me një grumbull ushqimi
që ishte shpëndarë prej shiut, ku pronari i ushqimit e kishte vendosur ushqimin
e mirë sipër dhe të keqin poshtë, (çfarë
i tha i Dërguari i Allahut sal-lAllahu alejhi ue sel-lem, këtij zotnis të
mallit! i tha se):
’’
Kush gënjen nuk është prej nesh.’’ (Muslimi
102)
Por në kët rast çfarë
është me nderin e Muslimanit kurë Legjislacioni
(Sheriati) Islam i jep një rendësi të madhe? Kjo
është gënjeshtër dhe mashtrim.
Gjithashtu, kjo ka të bëjë
edhe me dëmtimin e gruas. Ai mund të bëj marrëdhënie me një grua që është e
virgjër, ku në këtë rast ai ja merr (heq) virgjërinë e saj, kur ndërkohë ai e
ka qëllimin për ta ndarë atë.
Por ai nuk e ndan
atë për shkak të një rasti (arsyeje), por ky ka qenë (ishte) qëllimi i tij
fillestar. Ai ka patur për qëllim ta dëmtojë atë pasi të ketë kryer
marrëdhënie me të, kështu që ai e ka dëmtuar atë.
Kështu që kjo do të
ndikojë tek ajo, dhe kështu ajo do ti urrejë nxënësit e dijes nëse ai ka qenë
një nxënes dije ose ajo do ti urreje njerëzit e drejtë dhe të mirë nëse ai ka
qenë një prej tyre. Përveç kësaj, ajo që na është transmetuar ne nga rrugë
të sakta, është se në perëndim ka gra Muslimane që e kanë lënë (renegat)
Islamin për arsye të këtyre veprimeve.
Kështu në themi atë çfarë
është e qartë për ne - dhe Allahu e di më së miri,
"Se
vërtet martesa me qëllim për shkurorëzim nuk është e lejuar"
Është e mjaftueshme - O
vëllezër, është e mjaftueshme që një person të imagjinoj (paramendojë) një
situatë të tillë si kjo (në vetëvete) dhe se ai nuk do të jetë i kënaqur me të
për vajzën e tij apo motrën e tij. Kështu që si mund të jetë i kënaqur ai me të
për bijat e Muslimanëve?
Nëse një person vjen tek
ju, dhe kërkon të martojë motrën tënde me qëllimin për ta ndarë atë –
edhe se ju nuk e dinit qëllimin e tij, më pas ai e ndan atë, ju a do të
ishit të kënaqur me të? Pasha Allahun, betohem në Allahun, se ju nuk do ishit
të kënaqur me të. Kështu që si mund të jeni të kënaqur ju me të për bijat dhe
gratë Muslimane?
Kështu që ajo çfarë është
e qartë për ne - dhe Allahu e di më së miri, është ajo çfarë është thënë nga
disa prej Taabi'inëve rahimehullah:
Përktheu:
Arbrit Kraja (Abu Yusuf al-Albani A'Shkodera)
Shkodër, 22 Dhul Ke’ide 1433.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.