Si e mira ashtu dhe e keqja janë sprovë.
Shejkh Salih ibn Feuzan el-Feuzan hafidhahullaah.
All-llahu i
Lartësuar thotë:
“… Dhe Ne do t’ju provojmë ju me të keqen dhe
me të mirën dhe te Ne ju do të ktheheni.” (El-Enbija. 35 )
Gjërat e mira, siç janë bekimet si pasuria, shiu, triumfi
… etj, si dhe gjërat e këqija të tilla si thatësira, uria dhe sëmundja … etj,
janë të gjitha sprova të cilat mund ta godasin (sprovojnë) një person.
All-llahu i
Lartësuar thotë:
“… Dhe Ne do t’ju provojmë ju me të keqen dhe
me të mirën dhe te Ne ju
do të ktheheni.” (El-Enbija,35)
Zgjidhja të bindesh apo të mos bindesh është gjithashtu
një sprovë. Një person është urdhëruar me bindje dhe është ndaluar nga
mosbindja. Sidoqoftë në disa raste ai takohet me aktet e bindjes, e tillë si
koha e namazit dhe adhurimit. Mirëpo, diçka e dëshirueshme mund të dalë si
pengesë, përfshirë ngjashmërinë e ushqimit dhe pijes, kështu që cilës duhet ti
jepet përparësi? (1) Ky është një test
dhe një sprovë prej All-llahut Subhanehu ue Teala.
Shënim i përkthyesit: Sa për sqarim të mëtejshëm Shejkh Ubeid el-Xhabiri hafidhahullaah, thotë se nëse ushqimi i servirur përputhet
me kohën e namazit, atëherë në këtë rast njeriu duhet të hajë më parë, siç
njihet edhe në Sunnet përveç nëse personi nuk është i uritur, atëherë në këtë
rast ai mund të shkojë në namaz.
Burimi : Marrë nga libri:
“Understanding
Islam, the solution for the trials of life”
“Të kuptuarit e Islamit, zgjidhja për sprovat e jetës”
fq,25.
Me autor : Al'llame esh-Shejh Salih ibn Feuzan el-Feuzan hafidhahullaah.
Përshtati dhe përktheu: Arbrit Kraja (Abu Yusuf al-Albani)
Shkodër 7 Muharrem 1434.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.