Mos agjërimi i Ditës se Ashures nëse përputhet me të shtune nuk
është një humbje, por merr dy shpërblime - Shejkh el-Albani
Mos agjërimi i Ditës se Ashures nëse përputhet me të
shtuna nuk është një humbje, por merr dy shpërblime - Shejkh el-Albani rahimehullah
Pyetje: "Cili është gjykimi për agjërimin e Ditës së Ashures ose Arafatit nëse ata përputhen me të shtunën?"
Shejkh el-Albani rahimehullah, përgjigjet:
Lidhur me (Hadithin) "Mos e agjëroni të shtunën" disa njerëz janë nën përshtypjen e gabuar se nëse e
lënë agjërimin të shtunën për shkak të saj që ajo përputhet me Ditën e Ashures
ose me Ditën e Arafatit, atëherë ne do të humbasin shpërblimet e agjërimit në
njërën prej këtyre dy ditëve që koinçidoi me të shtunën.
Them Jo, ne nuk do ta humbasim, (Por), ne do të marrim dy shpërblime.
Them Jo, ne nuk do ta humbasim, (Por), ne do të marrim dy shpërblime.
Shpërblimi i parë
është se ne e kemi nënshtruar zemrën dhe
shpirtin tonë tek thënia e të Dërguarit të All-llahut sal-lAllahu alejhi ue sel-lem:
“Mos e agjëroni të shtunën, përveç nëse
është e obligueshme për ju. E nëse ndokush prej jush nuk gjen asgjë për të
ngrënë përveç lëvores së drurit atëherë le ta përtypë atë”[1].
Prandaj ne veprojmë mbi këtë hadith për shkak se
agjërimi i ditës së Arafatit dhe Ditës së Ashures nuk janë të obligueshme. I
Dërguari (alejhi ue sel-lam) ka bërë përjashtim vetëm për agjërimet e
obligueshme nëse ato përputhen me të shtunat, këto janë të lejuara për tu agjëruar
, (Por) sa për agjërimet e tjera përveç të obligueshmeve, ne jemi të ndaluar
për agjërimin e tyre (nëse ato përputhen me të shtunat ).
Shpërblimi i dytë është se ne jemi të
përfshirë në thënien e tij (alejhi sal-lam):
"Kushdo
që e lë diçka për hir të All-llahut, All-llahu do ta zëvendësojë atë për të me diçka
më të mirë" [2].
Kështu që ne e kemi lënë agjërimin e Ditës së
Arafatit për shkak të asaj që ajo përputhet me të shtunën. Ne nuk e kemi humbur
agjërimin e Ditës së Arafatit. Pse? Sepse ne kemi lënë atë për hir të Allahut,
kështu që Allahu do ta zëvendësojë atë për ne me diçka më të mirë. E njëjta gjë
thuhet edhe në lidhje me agjërimin e ditës së Ashures.
[1] Sahih et-Tirmidhi 744, Sahih Ibn Maxhe 1413
[2] Shejkh el-Albani e ka bërë Sahih në Hixhaabul-Mer.ah
f.49.
[silsilatul-hudaa wa-nnoor 211/6 / asaheeha translations]
Përshtati dhe përktheu: Arbrit Kraja (Ebu Jusuf)
Shkodër, 10 Muharrem 1434.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.