Esh-Shejkh
El Al’laame El Imaam Muham-med bin Salih el 'Uthejmin (Allahu e mëshiroftë)
është pyetur:
Në
Hadithin:
"
Umeti im do të ndahet në 73 grupe të gjithë do të jenë në zjarr, përveç
njërit"
Këta
(72 grupet) a do të jenë në zjarr përgjithmonë apo ata janë prej grupeve të
devijuara nga mesi i Muslimanëve?
Shejkhu
(Allahu e mëshiroftë) u përgjigj:
Thënia
e Profetit sal-lAllahu alejhi ue sel-lem:
"Umeti
im do të ndahet në 73 grupe, të gjitha do të jenë në zjarr përveç njërit"
[
Ebu Daudi (4597), Ahmedi (4/102), Ed-Darimiu (2518).]
Kjo
nuk do të thotë se të gjithë ata do jenë në zjarr përgjithmonë. Përkundrazi,
disa (prej tyre grupeve) kryejnë Bidate që e garantojnë qëndrimin e tyre në zjarr,
ndërsa disa të tjerë kryejnë Bidate të cilat do ta bëjnë personin ta meritojnë
hyrjen në Zjarr, por ai nuk do të qëndrojë në të përgjithmonë. Pra, situata dhe
gjendja e tyre do të varet nga lloji (grada) e Bidatit që është kryer dhe
shkalla e devijimit ndryshmit nga ajo (Metedologjia) që Profeti sal-lAllahu
alejhi ue sel-lem, dhe shokët e tij radija_Allahu anhum, ishin mbi të.
"
Pastaj Shejkhu hafidhahUllah u pyet:
"Një
prej tyre do të jetë në Xhennet" (dmth. Firkatun Naaxhijeh (grupi i shpëtuar);
Kjo
a do të thotë se një (Selefi) nga (Firkatun Naaxhijeh) kurrë nuk do të hyjë në
zjarr? "
Shejkhu
(Allahu e mëshiroftë), atëherë u përgjigj duke thënë se;
"Ai, (Ose) nuk do të
hyjë në Zjarr, ose do të hyjë në Zjarr por nuk mbeten në të përgjithmonë."
Atëherë
ai hafidhehUllah u pyet:
"Si
mund ta kuptojmë ne këtë?"
Shejkhu
(All-llahu e mëshiroftë) tha:
Për
shembull, ne themi se njerëzit (Muslimanët) ndahen në katër kategori (në lidhje
me këtë çështje),
Së
pari: Një Bidatçi që kryen një bidat që është Mukaffirah (Bidat që e
njxjerrë personin jashtë Islamit). Dhe ai nuk ka absolutisht asnjë Sunnet me
të. Pra, ky person do të mbetet në Zjarr (përgjightmonë), dhe për këtë nuk
është aspak e vështirë (dmth, lidhur me gjykimin e tij, sepse (në
fakt) ai është një Mosbesimtar).
Së
dyti: Një Bidatçi që kryen një Bidat që është Mufassikah (Bidat që
nuk e nxjerrë personin jashtë Islamit). Pra, ky person e meriton të hyjë në
Zjarr, por ai nuk do të qëndrojë në të përgjithmonë.
Së
treti: Një Sunni (Selefi) i pastër, ky do të hyjë në Xhennet dhe nuk
e meriton të hyjë në Zjarr. Dhe nëse ai do të hyjë në të (Zjarr) për shkak të
ndonjë mëkati tjetër, atëherë ai nuk do të qëndrojë në të përgjithmonë.
Së
katërti: Një Sunni (Selefi), i cili i ka përzier të dyja (veprat e tij)
të mirat dhe të këqijat. Ky e meriton të hyjë në Zjarr, por nuk do të qëndrojë
në të përgjithmonë.
Imam
Muham-med bin Salih el ' Uthejmin (All-llahu e mëshiroftë)
Burimi: تاءﺎﻘﻟ بﺎﺒﻟا حﻮﺘﻔﻤﻟا.
Përshtati: Arbrit Kraja (Abu Yusuf al-Albani)
Shkodër
18 Sheuual 1433.
__________________________________________
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.