Ç’gjykim ka dhënia e vajzës për
martesë për një person që nuk falet?
Pyetje:
Një nga të afërmit e mi më ka
propozuar për vajzën time, por unë jam nën një detyrim ndaj tij, (psh, duke i
pasur borxh atij para dhe të tjera mirësi prej tij ... etj), por ai është i dhënë pas alkoolit dhe mban
shoqëri me njerëz të këqij dhe falet nganjëherë, ose nuk falet aspak. Ai gjithë
ashtu është i dhënë edhe pas shikimit të videove dhe televizionit e të tjera
pajisjeve që humbasin kohën. Në këtë rast unë ndihem në vështirësi në lidhje me
këtë situatë. Por unë kërkoj prej shkëlqësisë tuaj, një sqarim rreth gjykimit
Islam në këtë çështje.
Përgjigje:
Nëse personi që të ka propozuar për
vajzën tuaj është siç e keni përshkruar ju atë, atëherë në këtë rast nuk të
lejohet ty që ta jepësh vajzën tënde për martesë me të, sepse ajo është (Amanet)
dhe një përgjegjësi në duart tuaja, kështu që për ty është detyrë që ti ti
zgjedhësh asaj një njeri të drejtë në Fenë dhe karakterin e tij.
Nuk lejohet për një person që nuk falet
për t'u martuar me një grua Muslimane e cila falet, pasi ai nuk është i përshtatshëm
dhe nuk përputhet me të, për shkak se braktisja (lënia) e namazit është një
vepër mosbesimi (Kufri), sipas thënies së Pejgamberit sal-lAllahu alejhi ue
sel-lem:
"(Asgjë nuk
qëndron) në mes Njeriut dhe Kufrit dhe Shirkut, përveç Namazit" (Trs Muslimi në Sahihun e tij, nr 82)
" Dallimi në mes
nesh dhe atyre është Namazi. Kushdo që e braktisë atë ka kryer vepër kufri." (Et-Tirmidhi nr 2621)
Transmetuar dhe nga Imam
Ahmedi dhe autorët e Suneneve me isnad Sahih.
Ekzistojnë shumë argumente të tjera në
Librin (e Allahut) dhe Sunet, të cilat dëshmojnë për mosbesimin e atij që e
braktis namazin, madje edhe nëse ai nuk e refuzon obligueshmërinë e tij, kjo sipas
mendimit më të saktë nga dy mendimet e mbajtura nga dijetarët. Sidoqoftë, në
qoftë se ai e refuzon detyrimin e tij ose tallet me atë, atëherë ai është
gjynahqarë i madh për mosbesim (Kufër), kjo sipas konsensusit të Muslimanëve.
Sa për atë i cili pinë alkool por
falet, ai nuk konsiderohet si gjynahqarë për mosbesim se e bën këtë, për sa
kohë që ai nuk e pohon (thotë) se është e lejuar, por ai në këtë rast ka kryer
një mëkat të madh dhe në këtë mënyrë ai ka devijuar. Dhe për këtë arsye, ty nuk
të lejohet që ta jepësh vajzën për martesë me të, madje edhe në qoftë se ai
falet, kjo për shkak të mëkatit të tij dhe për shkak se ai rrezikon ku mund të
çojë gruan dhe fëmijët e tij tek ky krim i madh.
E Lusim Allahun Azze Ue Xhel, që ta
përmirësojë gjendjen e Muslimanëve dhe t'i udhëzojë ata në rrugën e Tij të
drejtë, dhe të na ruaj ne dhe ata nga bindja ndaj epsheve tona dhe shejtanit,
me të vërtetë, Ai është më Bujari dhe më Fisniku.
Salavatet dhe selamet qofshin për
Profetin tonë Muhammed Sal-lAllahu alejhi ue sel-lem, për familjen e tij shokët
e tij dhe gjithë ata që ndjekin ata në mirësi deri në Ditën e Ringjalljes!
Shejkh: Abdul-Aziz Bin Baz
rahimehUllah
Fetaua Islamie, Darussalem, vëll 5, fq
173 / 174.
Përshtati
dhe përktheu: Arbrit Kraja (Ebu Jusuf)
Shkodër,
3 Dh Ka’ida 1433.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.