Dijetari apo nxenesi i dijes a është i detyruar që të
përmend provat, kur ai deklaron dikë prej Ehlus-Sunetit bidatçi ?
Shejkh el-Feuzan, hafidhahUllah
Esh-Shejkh El-Alameh El-Feuzan shkatërron
Një parim te Falih El-Harbee
Allahu të
dhëntë mirësi: Shkëlqesia juaj, ky pyetës thotë: Është një person që thotë se
dijetari apo nxënësi i dijes nuk është i detyruar që të përmend provat, kur ai
deklaron dikë prej Ehlus-Sunetit që të jetë bidatçi. Dhe kjo është obligim për
njerëzit e përgjithshem për të bëre taklid
ne bërjen e tij tabdi (dmth deklarimi i dikujt si një bidatçi) per këte
person. A është kjo thënie e saktë?
Shejkh
el-Feuzan, hafidhahUllah, u përgjigj: Fjala e askujt nuk pranohet përveç se me
dëshmi, fjala e askujt nuk pranohet përveç se me dëshmi dhe veçanërisht në
çështjet e rrezikshme, siç është bërja tabdi e dikujt prej Ehlus -Sunetit. Si
mundet ai të jetë prej Ehlus-Sunetit, kur tabdi është bërë per te. Askush nuk
mund të jetë nga Ehlus-Sunetit, përveç .një personi i cili është i sigurt (i
mbrojtur) prej bidateve. Dhe kjo thenie nuk është aspak e lejueshme, kjo thenie
është baatil (gënjeshtër). Dhe ai që e
bën tabdi dike, atëherë padyshim që ai duhet të përmend dëshminë që tregon
bidatin e tij, në mënyrë që të mund të shihet nëse ai është një bidatçi apo jo.
ne
Anglisht:
Përshtati
dhe përktheu: Ebu Jusuf (Arbrit Kraja)
Shkodër 2012
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.