Rëndësia
Teuhidit dhe Sunnetit në jetën e Muslimanit
Burimi:
Pyetje & Përgjigje me
Shejkh:
Ahmed Ibn Umer Bazmul hafidhahullaah,
që
u zhvillua në
Xhumada
el-Uola 8, 1433: (1 Prill 2012)
Pytje 1:
Çfarë është rëndësia e
Teuhidit dhe Sunnetit në jetën e Muslimanit?
Përgjigje:
Pa asnjë dyshim çështja e
Teuhidit është madhështore dhe se virtyti i tij është madhështor tek All-llahu
Aze ue Xhel.
All-llahu
thotë:
"Sigurisht që All-llahu nuk e fal (gjynahun e) të vënit shok
Atij në adhurim, por Ai i falë kujtdo që Ai dëshiron gjynahe të tjera përveç
këtij… "[An-Nisa: 116].
Prandaj (duke u bazuar në
Ajetin), All-llahu i falë mëkatet e të gjithë atyre që nuk ju bindën prej
Muslimanëve, nëse Ai dëshiron t'ia falë. Ashtu siç ka ardhur në Hadith Kudsi:
"O biri i Ademit, nëse ti vjen tek Unë, me gjynahe plot sa
toka, e më pas më drejtohesh Mua duke mos më shoqëruar asgjë (dmth; partner në
Adhurim), Unë do të vijë tek ti me falje po aq të madhe."
Megjithatë, All-llahu nuk
fal asgjë që i është bashkangjitur Atij si partner. Edhe nëse ajo është Rija
(syfaqësi) në vepër, e cila është forma më e vogël e Shirkut, All-llahu nuk e
pranon veprimin në të cilin Rijaja është përzier me të. Ashtu siç ka ardhur në
Hadith Kudsi:
" Unë jam i panevojshmi për ortak; Kush bën një vepër duke më
shoqëruar Mua të tjerë në të, Unë e braktisë atë dhe ortakun që më shoqëroj. " (Muslimi, 2989)
Prandaj, çështja e
Teuhidit dhe statusi i tij është madhështor.
All-llahu Azze ue
Xhel thotë:
"Ata që besojnë (në Njësinë e All-llahut dhe nuk adhurojnë
tjetër përveç Atij) dhe nuk e ngatërrojnë besimin e tyre deri me Dhulm (me të
gabuarën, duke adhuruar tjetër përveç All-llahut), (mu këta janë ata) për të
cilët ka siguri të plotë. (dhe mu këta janë ata) që janë të udhëzuarit."
[En-Aam: 82]
Kuptimi i ajetit është;
ata që besojnë në All-llahun Azze ue Xhel si Zotin e tyre, Islamin si Feja e
tyre, Muhammedin si Profetin e tyre, dhe ata nuk vijnë me asgjë nga punët e
Shirkut; këtu është për qëllim fjala keqbërësit, ku Pejgamberi
(sal-lAllahu alejhi ue sel-lem) e ka sqaruar se kjo është Shirk. “Mu këta janë ata për të
cilët ka siguri të plotë”. Ajo që kuptohet nga ajeti është se: Ai që e
përzien Imanin e tij me Shirk, atëherë për te nuk ekziston siguri në ahiret dhe
as që ka siguri apo relaksim në jetën e kësaj dunjaje.
Përsa i përket Sunnetit
Profetik, statusi i tij është madhështor. Ajo është shpallje prej All-llahut
Azze ue Xhel, sikurse Kur'ani.
Siç thotë All-llahu
Azze ue Xhel:
"Dhe ai (Pejgamberi) nuk flet nga dëshira (e vetes tij).
Vërtet, kjo është vetëm shpallje që i frymëzohet atij "[En-Nexhm:. 3_4]
Prandaj, Sunneti
siç përmendet prej Imam Barbahari (rahimehUllah):
"Sunneti është Islami dhe Islami është Sunneti".
Sunneti është
udhëzim i përgjithshëm i Pejgamberit sal-lAllahu alejhi ue sel-lem. Të bazuarit
mbi këtë, ka ardhur në hadithin e Pejgamberit sal-lAllahu alejhi ue sel-lem, ku
ai ka thënë:
"Vërtet, unë ju kam lënë dy gjëra, nëse kapeni fort mbas tyre
nuk do të devijoni: Libri i All-llahut dhe Sunneti im. Këto dyja nuk ndahen
asnjëherë derisa të më vijnë tek Haudi."
Po ashtu, Profeti
(sal-lAllahu alejhi ue sel-lem) ka përmendur në hadithin që është në
autoritetin e el-Irbad Ibn Sarijeh (rahimehUllah) se ndryshimi (përçarja në
grupe) do të ndodhë:
"Vërtetë që kush jeton prej jush (pas meje) do të shohë
mospajtime të shumta. Prandaj me ju është (të ndiqni) Sunneti im."
Thënia e
Pejgamberit (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem):
"Me ju është (të ndiqni) Sunneti im."
Kuptimi, se rruga e
shpëtimit dhe e largimit prej sprovave dhe mundimeve është vetëm prej mënyrës
së mbajtjes (dhe ndjekjes) fortë për Sunnet. Ajo që kuptohet prej thënies së
Pejgamberit (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem) lidhur me vërejtjen e shumë
ndryshimeve pas vdekjes së Tij, (do të thotë se) ai që nuk mbahet fort pas Sunnetit
të tij, ai definitivisht do të bie në këto çështje (dmth, në këto ndryshime /
përçarje / grupacione etj) të ndryshme. Edhe nëse ai pretendon se është në të
drejtën ose e do të mirën dhe këshillën, ky qëllimi i të dashurit mirë nuk do
ti mjaftojë atij, nëse ai nuk është duke ndjekur dhe përmbajtur fortë për
Sunnetit të tij (sal-lAllahu alejhi ue
sel-lem).
Sunneti Profetik!
është udhëzim i përgjithshëm i Pejgamberit sal-lAllahu alejhi ue sel-lem,
që ka ardhur me fjalët e tij, veprat e tij dhe besimin e tij, kjo është rruga e
shpëtimit. Kjo është Arka e shpëtimit me lejen e Allahut Azze ue Xhel. Kushdo
që hip mbi të është i ruajtur (dmth; ka shpëtuar) dhe kush qëndron prapa saj (dmth
e braktisë atë- apo e lë atë) ai është i shkatërruar.
Këtu unë dua të bëjë citim
për diçka shumë të rëndësishme sa i përket Sunnetit. Është ajo që, ky Sunnet
Profetik nuk mund të kuptohet (në asnjë formë, metodë apo mënyrë tjetër) përveç, vetëm sipas të kuptuarit të parëve tanë
të mirë Selefus-Salih (Radija_Allahu ' anhum exhma'iin). Ne nuk jemi në gjendje
(të aftë) të mbeshtetemi (në të kuptuarit) e Kur'anit dhe Sunnetit (për
praktikimin e Islamit) prej vetes tonë, pa e kuptuar dhe mësuar atë, sipas të
kuptuarit e Selefus-Salih (Radija_Allahu ' anhum exhma'iin). Në të vërtetë prej
çështjeve më të rëndësishme të Sunnetit dhe çështjeve më madhështore të Sunnetit
është mbajtja (të kapurit fort dhe të kuptuarit drejtë / saktë) në Menhexhin e
Selefus-Salih (Radija_Allahu ' anhum).
Prandaj, kushdo që e ndan
të kuptuarit e Selefus-Salih prej Sunetit, ai ka ndarë Sunetin dhe nuk e ka
pranuar atë (në tërësi). Ky individ ka hequr / larguar prej Sunnetit një gjë e
cila është pjesë e saj (dmth- Menhexhin e Selefus-Salih Radija_Allahu ' anhum
exhma'iin ) dhe një bazë (madhështore) e të mrekullueshme të saj, e cila është
të kuptuarit dhe të kapurit shumë fort në atë që ishin Selefët tanë
(Radija_Allahu anhum exhma'iin)."
Fund. Shkodër Qershor 26,
2012
Përshtati: Ebu Jusuf el-Albani (Arbrit Kraja)
Shkodër
Qeshor 26, 2012
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.