Me Emrin e Allahut, i Gjithëmëshirshmi, Mëshirëploti.
Bismil’lah El-Hamdulil’laah ue salatu ue selamu ala ResulUllah
Emma ba'd
Bismil’lah El-Hamdulil’laah ue salatu ue selamu ala ResulUllah
Emma ba'd
Si mund të jetë e lejuar të flasësh kundër njerëzve të bidatit, kur nderi i Muslimanit është i shenjtë?
Bidatçit gjithmonë vijnë me deklarata që përhapin dyshime në mesin e Muslimanëve, ku me të cilat ata përpiqen ti mbrojnë thirrësat e tyre të divejuar dhe të këqinjë.
Një prej këtyre deklarata të tyre është kjo në vijim:
"Nuk lejohet për të folur kundër njerëzve të bidatit, sepse ata janë Muslimanë."
"Si mund të jetë e lejuar të flasësh kundër njerëzve të bidatit, kur nderi i Muslimanit është i shenjtë"?
Ata përdorin si argument hadithin e mëposhtëm të Profetit sal-lAllahu alejhi ue sel-lem:
"Vërtetë që Gjaku juaj, Pasuria dhe Nderi është i shenjtë në mesin e Muslimanëve ..."
Dëgjoni se si Shejkh Ubejd el-Xhabiri [hafidhahUllah] e shkatërron këtë dyshim.
http://www.bakkah.net/interactive/q&a/aauj001.htm
Arabic audio:http://www.bakkah.net/audio/aauj001.RA
Si mund të jetë e lejuar të flasësh kundër njerëzve të bidatit, kur
nderi i Muslimanit është i shenjtë?
Shejkh Ubejd
el-Xhabiri hafidhehUllah.
Pyetje:
Allahu të shpërbleftë, cili është qëndrimi yt në lidhje me ata që thonë se:
Allahu të shpërbleftë, cili është qëndrimi yt në lidhje me ata që thonë se:
”Nuk është e lejuar të flasësh kundër njerëzve të bidatit përderisa
ato janë Muslimanë”
Dhe si
argument ata përdorin thënien e të Dërguarit të All-llahut
sal-lAllahu alejhi ue sel-lem:
"Vërtetë që Gjaku
juaj, Pasuria dhe Nderi është i shenjtë në mesin e Muslimanëve ..."
Hirësija juaj të na këshillojë me udhëzime të dobishme,
Allahu të shpërbleftë me të mira.
Përgjigje:
Dëgjoni se si Shejkh
Ubejd el-Xhabiri [hafidhehUllah] e shkatërron këtë dyshim.
"Unë së pari
po filloj duke thënë se, Fikhu, apo të kuptuarit se si t'i përdorim argumentet,
është:
1- Duke i mbledhur
dhe sjellur të gjitha tekstet rreth kësaj temë së bashku në dorë;
2- Pastaj të
shohim se të cilat prej tyre janë Mutlak (gjithëpërfshirëse) dhe cilat janë
Mukajed (të kufizuara për një gjykim të caktuar);
3- Dhe pastaj
cilat prej tyre janë Aam (të përgjithshme) dhe cilat janë Khaas (specifike);
4- Dhe pastaj,
cilat prej tyre janë Muxhmal (të mbetura për kuptimin bazë) dhe cilat janë
Mufassir (të shpjeguara për të);
Kjo është mënyra më shembullore / përkryer.
Argumenti që ai përdorë nuk është i plotë,
përveçse me anë të saj.
Gjithashtu në të njëjtën mënyrë, është:
5- Kërkimi se cilat
prej tyre teksteve janë Ua'd (premtim për shpërblim) dhe cilat tekste janë Ua'id
( premtim për dënim);
Kjo është ajo që
mbi të cilën është dhe qëndron Ehlus-Sunneti.
Sepse me të
vërtetë, Ehlus-Sunneti ...
Nuk i peshon
deklaratat e njerëzve dhe veprat e tyre, përveçse me dy peshore;
Nass (tekstet nga
Kurani dhe Sunneti) dhe Ixhmaja (konsensusi i dijetarëve).
Pra, kushdo që është në përputhje me
tekstet dhe konsensusin e dijetarëve, atëherë ne e pranojmë prej tij.
Dhe kushdo që e kundërshton
një tekst apo një konsensus mes dijetarëve, atëherë ai është për t'u hedhur
poshtë (refuzuar), pavarësisht (pa marrë parasysh) se kush është ai.
Pra, kur kjo të jetë
kuptuar, ne duhet ta vendosim këtë hadith së bashku me hadithet e tjera.
Për shembull,
shembulli i një hadithi që ne duhet ta vënë me këtë, në mënyrë që ne ti
kuptojnë ato në përputhje, është thënia e tij (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem):
"Do të shfaqen
disa njerëz të cilët do tu rrëfejnë ju atë që kurrë se keni dëgjuar, as ju e as
etërit tuaj. Kështu që bëni kujdes prej tyre."
Hadithin e përmbledh
Muslimi në hyrjen e Sahihut të tij, dhe në mënyrë të ngjashme El-Baghaui e
transmeton atë në Sharhus-Sunneh.
Kështu që atëherë bëhet e qartë... kuptimi i Muslimanit (prej
hadithit në pyetje) … se gjaku, pasuria dhe nderi i të cilëve (Muslimanë) është
i shenjtë, a është ai Musliman i cili nuk i bën dëm ithtarëve të Islamit, edhe
nëse ai është një bidatçi dhe e mban bidatin për vete, dhe ai që nuk thërret në
të por qëndron i heshtur.
Ky është rasti për
bidatçin i cili e mban bidatin për vete, ku ai nuk e pohon atë, as nuk thërret
me të.
Së dyti, në
qoftë se ne shikojmë tek Selefët e këtij Umeti, duke filluar prej shokëve të
Profetit sal-lAllahu alejhi ue sel-lem, Taabi'inët, dhe ata që vijnë pas tyre,
ne do të gjejmë se librat e tyre janë plot me refuzime të njerëzve të dëshirave
/ epsheve, ku flasin keq për ta, dhe i urrejnë ata.
Prej këtyre
deklaratave, është dhe thënia e (Abdullah) Ibn Abas, radija_Allahu anhu:
"Pasha
All-llahun, unë nuk mendoj se shkatërrimi i askujt nuk do të jetë më i dashur
për Shejtanin."
I’ u tha: "Si
është kjo?"
Ai u përgjigj:
"Një bidat është
shpikur në Lindje apo në Perëndim, dhe një njeri e sjell atë tek unë (Ibn
Abas).
Kur ai (bidati) më arrin mua, unë e shkatërroj (ose e shtypi) atë me Sunet."
Kur ai (bidati) më arrin mua, unë e shkatërroj (ose e shtypi) atë me Sunet."
Dhe El-Faruk
(Umer ibn el-Khatab, radija_Allahu anhu) ka thënë:
"Bëni kujdes prej
njerëzve që mbështeten në mendjet e tyre! Sepse me të vërtetë, ata janë njerëz
që nuk mbështeten në transmetimet e të Dërguarit të All-llahut sal-lAllahu
alejhi ue sel-lem, por ata flasin me mendjet e tyre, kështu që ata humbën veten
dhe të tjerët (dmth: ato që i pasuan ata dhe idetë e tyre)."
Dhe në mënyrë të ngjashme, paralajmërimet e
lëshuara prej Selefëve dhe Imamëve të Fesë
si dhe ato të cilët erdhën më pas (njerëzit e dijes /
dijetarët) vazhduan të lëshonin / dhe vazhdojnë të lëshojnë
paralajmërime dhe refuzime kundër bidateve dhe njerëzve të tyre.
Pra, kur kjo të
kuptohet qartë, atëherë ju e dini se personi që e bëri këtë deklaratë, ose
është një injorant që nuk e njeh Dauetin (thirrjen) e Selefëve dhe se si
Ehlus-Sunneti vepron me ata që e kundërshtojnë Sunnetin, ose është një person i
dëshirave, i cili përpiqet dhe dëshiron që të krijojë një ambjent të lehtë për
njerëzit e bidatit, që ata të pranohen në mesin e njerëzve.
Fund.
Përshtati: Abu Yusuf al-Albani (Arbrit Kraja)
A'Shkodera Albania. Qeshor,15,2012
Es-selamu alejkum ue
rahmetullahi ue berekatuhu
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.