Sunday, February 5, 2012

Duke qenë i sjellshëm me nënën pa bëre gjynah


Komiteti i Përhershëm për Kërkime shkencore dhe 'Ifta
Duke qenë i sjellshëm me nënën pa bëre gjynah
Fetva nr. 8214


Pyetje:
Unë i ndava dy bashkëshortet e mia, sepse ata shqetësonin (mërzisnin) nënën time. Sa herë që nëna ime më thoshte që unë të ndaja gruan, unë do e ndaja atë. Tani, unë nuk jam i martuar. Kur unë i propozoj një gruaje, nëna ime kundërshton. A është e lejueshme për mua qe të martohem kundër vullnetit të saj dhe të jetoj në një shtëpi të veçantë (ndare)? Duhet të vë në dukje se unë kam edhe pesë vëllezër të cilët jetojnë me nënën time në të njëjtën shtëpi.

Përgjigje:

Ju duhet të jeni i sjellshëm ndaj prindërve tuaj dhe ti trajtoni ata me mirësi, veçanërisht nënën tënde. Nëse ju nuk jeni në gjendje për të qëndruar me nënën tënde pas martesës, ju mund të lëvizni në një shtëpi tjetër, por ju duhet të jeni i sjellshëm dhe i përkushtuar ndaj saj, të jesh i mirë me të dhe ta vizitosh atë sa më shumë që ti te kesh mundësi.
Suksesi vjen prej Allahut, salavatet dhe selamet e Allahut qofshin, mbi Pejgamberin tonë (sal-lAllahu alejhi ue se-lem) mbi familjen e tij dhe shokët e tij.

Komiteti i Përhershëm për Kërkime shkencore dhe 'Ifta
Kryetar: `Abdul-`Aziz ibn `Abdullah ibn Baz
Nen Kryetar: `Abdul-Razzaq `Afify
Anetar: `Abdullah ibn Ghudayyan
Anetar: `Abdullah ibn Qa`ud

http://www.alifta.org/Fatawa/FatawaChap ... &back=true

Përshtati dhe përktheu: Ebu Jusuf

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.