Sunday, February 5, 2012

Momenti kur Sejidah Aishah ka qeshur ne mënyre të tillë saqë koka e saj ra në prehër të Dërguarit të Allahut (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem)



Momenti kur Sejidah Aishah ka qeshur ne mënyre të tillë saqë koka e saj ra në prehër të Dërguarit të Allahut (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem)


Transmeton Urveh se Aishah radija_Allahu anha, ka thënë:
"Kur unë pashë se i Dërguari i Allahut صلى الله عليه وسلم ishte në një humor të këndshëm unë i thashë:" O i Dërguari i Allahut! Bëj dua Allahut për mua. "


Ai tha,'O Allah! Falja Aishes mëkatet e saj të kaluara dhe të ardhshme dhe çdo mëkat që ajo e ka mbajtur të fshehur dhe ato që ajo i ka bërë haptazi."



Kështu Aishah qeshi deri sa koka e saj ra në prehrin e të Dërguarit të Allahut صلى الله عليه وسلم për shkak të qeshurit te saj.



Atëherë ai tha, "A të kënaq ty duaja Ime? ’’



Kështu ajo u përgjigj: "E pse të mos më kënaq mua, duaja jote?"



Atëherë ai tha: "Pasha Allahun! Kjo është duaja ime, që unë bëj për umetin tim në çdo namaz"


Silsilah | 2254 | Hasen


Përshtati: Abu Yusuf al-Albani
Shkodër Janar 2012.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.